7 Ekim 2013 Pazartesi

Nerihimin Doğum Gününden

Uzun zamandır Nehrimin doğum  günüyle  ilgili  post hazırlıyacaktım bir türlü hazırlayamamıştım.  Annesi işe başladı Nehirim sabahları bana geliyor öğleden sonra annesi kızını alıyor. Yarım gün pamuğuma dedesiyle birlikte büyük bir zevkle bakıyoruz. Annesiyle  babası  birlikte Prens temalı Doğum günü partisi hazırladılar. Tabaklar, bardaklar, peçeteler ve su şişeleri Nehirimin fotoğrafıyla  süslendi. Sezenciğimin de ellerine sağlık lezzeti harika  Prenses pastasını  ve 1 yaş kurabiyelerini hazırladı,  çokkkkkkkkk teşekkür ediyorumm.. Her zamanki gibi dikiş işleri de bana düştü. Prensesimin tütüsünü ve annesinin elbisesini diktim. Pamuğumun  1 yaş günü kutlu olsun. Birlikte nice nice mutlu huzurlu yaşlarını  kutluyalım. Seni çok seviyoruz ailemizin neşesi canım pamuk prenses kızım benim :) 




















 


 


 


1 yorum:

  1. güzel prensesim benim nasılda güzelsin Allah genç kız olduğunuda görmeyi nasip eder inşallah hepimize Mirayet teyzecim emeği geçen herkesin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)