1 Ekim 2011 Cumartesi

Bir buçuk saattte hazırlanan hediye havlum

 Annem komşusu yeni ev almıştı ve gidememiştim. Bugün anneciğimle birlikte gitmek nasip oldu. Hediye olarak ta kurdela işi havlu yaptım. Hemen  Organze kurdeleden çiçekler ve yaprakları hazırladım, dallarını da  boru boncukla işledim. Hediye paketini de organze tülden diktim. Bakalım nasıl olmuş 1.5 saat içinde yapılan havlum. Sevgiyle kalın :)













Hediye paketimizde hazır




  İyi günlerde kullanmasını diliyorum Sema Hanımın

5 yorum:

  1. şahane olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hamaratlık bu işte, bir buçuk saatte.... bravo, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık canım gayet güzel olmuş,benim de işlenecek havlularım var ama bir türlü elim ermiyor...

    YanıtlaSil
  5. harika olmuşş:)
    güle güle kullansın şanslı sahibesi...
    bayılıyorum böyle hamarat hanımlara:)
    daha kırk fırın ekmek yemem lazımmm ahh ah...
    takipyetim bundan böyle...
    bende beklerim sayfama...
    gönüldolsu sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)