11 Mayıs 2011 Çarşamba

Hediye gelen Ahşap Takı Kutum

Bursa'dan yanımıza gezmeye gelen sevgili oğlum Ercan gelirken ahşap kursuna gidiyorum diye hediye ahşap takı kutusu getirmiş.Bu ince düşüncesi beni çok memnun etti. Bana da bu güzel ahşap kutuyu büyük bir zevkle boyamak düştü. Çok sevdiğim renk tonlarından pembe rengi boyamayı  düşündüm. Kutunun  iç kapak kısmına her açtığımda ailemi görmek istedim ve ailemin fotoğrafını transfer tekniği ile kapağın iç kısmına uyguladım. Kutunun üstüne organze kurdela ile çiçek yaptım ve pullarla süsledim. Sürekli elimin altında kullanacağım ve anacağım çok sevimli bir takı kutum olduğu için Ercan'cığıma çok teşekkür ederim.
























1 yorum:

  1. ne düşünceli bir oğlunuz var, Allah bağışlasın.Kutu cıvıl cıvıl çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)