21 Ağustos 2010 Cumartesi

Fransız Dantelli İncili Yatak Örtüsü


Busmek kursuna gittiğimde kızımın yatağına uygun olsun diye yaptığım yatak örtüsüne bir bakalım ne dersiniz. :)

Kumaşını Tafta, Fransız Danteli, Elyaf, Astar, Tüy ve inciler kullandım.


Pile kırarak, ütüleyip daha sonra inciler diktim. Sarı sim iple, desen çizip elyafla birlikte sap işi yorganlama yaptım. Fransız dantelini gene sarı sim iple aralarından elyafla birlikte sap işi yaparak yorganlama yaptım.


Yastık Yatak örtüsünün aynı modelini, Tafta, Fransız danteli, inci ve kenarlarını tüyle yaptım.

 Tafta ve kenarlarının tül yapıp ortalarını inciler diktim.

İki ayrı model yaptığım yastıklar



 

Çeyizine Gelin yatağı yaptığım bu yatak örtüsünü çok sevdim ve kızımda çok beğenerek kullanıyor. Bir tanem iyi günlerde kullansın. :))


Komidinlerinin üzerine de resimlerini koymaları için aynı modelden 2 tane  resim çerçevesi yaptım...



6 yorum:

  1. tam gelin yatağı diye düşünüyordum ki,
    öyleymiş...
    ellerine sağlık,çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. süper süper süperrrrrrrrrrr canımm annemmm:)çok kibar, çok şık, çok güzeelll ve çok huzur veren bir yatak örtüsü.ellerine sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  3. çok kibar zarif bi örtü olmuş beğenmemek mümkün değil

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum. Bende çok severek yaptım. Kızımda severek kullandığı için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  5. bayildimmm masallah sizee çok şeker kumaşıni nerden temin ettiniz acaba

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Kumaşı tafta bütün kumaşcılarda bulabilirsniz :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)