26 Temmuz 2010 Pazartesi

Kürk Klozet Takımı

Evet ikinci yaptığım klozet takımınıda paylaşmak istiyorumm. Kahverengi kürkten yaptığım bu takımın , çiçeklerini krem ve kahverengi tonlarını kullandım. inci ve taşlarla süsledim.

Kürk ve kapitone kumaş

Çiçekler ve yaprakları hazırlarken

Kumaşa yerleştirme




 Yapıştırmaya başlama


Silikonla yapışmış ve bitmiş hali

Genel görünümü

Klozet kapağı

ve havlusu
Şeker arkadışım Kadriye'm iyi günlerde kullan canım benim.

Sonunda iki klozet takımını sizlerle paylaşmış oldum. Başka klozet takımlarını yapmak üzere sevgiyle kalın....

10 yorum:

  1. Banyonun sert havasını çok güzel yumşatmış. Elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. yani anneciğimm ne diyim ki artık kelimeler yetmiyor senin bu marifetlerine.. Allah nazarlardan korusun seni.. ama benn bi tane daha istiyorummm biliyosun sen :)) en kısa zamanda bekliyorumm ona göre canımcım

    YanıtlaSil
  3. Bende seviyorum. Amaaaa sana biraz ara verdim. Oğluma (yani ikizine )bermuda şort dikiceğim :))))) valla seni kıskandı hiç yapmadığı şeydi. İstiyor ne yapayım, kıramıyorum dikerim dedim. Bakalım nasıl olcak :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler nedret hanımcım :)

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık... insan kullanmaya kıyamaz valla..

    YanıtlaSil
  6. kapitone kumasi altina gecirmek icinmi kullandiniz

    YanıtlaSil
  7. birde icine kabarik durmasi icin slikon mu kullandiniz veya kullanmaya gerek duymadinizmi. ayrica kurk kumas kayiyormu. kayiyorsa kaymamasi icin ne dusundunuz.. biraz sinav gibi oldu ama merak ettim dogrusu ben de yaptim bu kumastan bir takim hediye etmistim.

    YanıtlaSil
  8. Kürk kumaş tüylu ve biraz kalın olduğu için içine hiçbir şey koymadım. Kapitone kumaşı astar olarak kullandım,kaydırma yapmıyor. Kapitone kumaş elyaflı olduğu için kalınlık iyi oluyor.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)